Imprima & Politica de confidențialitate

Imprima

Trusted Shops AG
Colonius Carré
Subbelrather Straße 15c
50823 Cologne, Germany

Tel.: +49 (0) 221 – 77 53 66
Fax: + 49 (0) 221 – 7 75 36 89
E‑Mail: info@trustedshops.com

  • Reprezentanți autorizați: Jean-Marc Noël (președinte), Michael Burdack
  • Președintele Consiliului de supraveghere: Ulrich Hafenbradl
  • Registrul Comerțului: Tribunalul local din Köln, HRB 113040
    Nr. TVA DE 812 947 877
  • Ofițer responsabil pentru protecția copilului în conformitate cu art. 7 din JMStV:
    Frieder Schelle, jugendschutz@trustedshops.de
    Responsabil pentru conținut: Giulia Frede

    c/o Trusted Shops AG
    Subbelrather Straße 15c,
    50823 Köln

Trusted Shops AG este înscrisă în Registrul brokerilor cu numărul de înregistrare [D-B6MZ-QKA67-38] ca agent de asigurări autorizat în conformitate cu secțiunea 34d (1) din Codul industrial german (GewO) (www.vermittlerregister.info). Autoritatea competentă de autorizare și supraveghere este Camera de Comerț și Industrie din Köln, Unter Sachsenhausen 10-26, 50667 Köln, Germania (www.ihk-koeln.de). Trusted Shops AG este membru al Camerei de Comerț și Industrie din Köln.

Reglementări profesionale care vizează intermedierea de asigurări:

  • Secțiunea 34d GewO
  • Secțiunea 59 – 68 din Legea germană privind contractul de asigurare (VVG)
  • Ordonanța germană privind intermedierea de asigurări (VersVermV)

Reglementările profesionale pot fi vizualizate și descărcate de pe www.gesetze-im-internet.de, pagina de internet gestionată de Ministerul Federal al Justiției din Germania împreună cu juris GmbH.

Informații privind soluționarea litigiilor

Soluționarea online a litigiilor în conformitate cu art. 14 alin. 1 din ODR-VO: Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea online a litigiilor, pe care o puteți găsi la https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Consumatorii pot utiliza această platformă pentru a-și soluționa litigiile. Ne oferim voluntar să participăm la o procedură de arbitraj extrajudiciară.

Informații cu privire la soluționarea litigiilor în temeiul secțiunii 214 VVG în legătură cu Regulamentul VVG care reglementează organismele de conciliere

În calitate de broker de asigurare, Trusted Shops AG este obligată de secțiunea 214 VVG în legătură cu Regulamentul VVG care reglementează organismele de conciliere să participe la procedurile de soluționare a litigiilor. Organismul competent este după cum urmează:

Versicherungsombudsmann e.V.,
Postfach 080632, 10006 Berlin, Germania

https://www.versicherungsombudsmann.de/

© Copyright 2022 - Toate conținuturile, în special textele, fotografiile și elementele grafice, sunt protejate prin drepturi de autor. Toate drepturile, inclusiv cele de reproducere, publicare, editare și traducere, sunt rezervate de Trusted Shops AG.

 

Politica de confidențialitate

1. Comunicarea prin e-mail sau formular de contact

Prin e-mail și prin formularul de contact

Vă mulțumim pentru interesul dumneavoastră pentru site-ul nostru. În cele ce urmează vă vom informa în detaliu despre prelucrarea datelor dumneavoastră.

Colectăm date cu caracter personal dacă le furnizați în mod voluntar atunci când ne contactați (de exemplu, prin formularul de contact sau prin e-mail). Câmpurile obligatorii sunt marcate ca atare, deoarece în aceste cazuri, avem nevoie de aceste date pentru procesarea mesajului dvs. sau pentru crearea unui cont de client și nu puteți trimite mesajul fără aceste informații. Datele specifice colectate sunt listate în formularele de contact corespunzătoare. Folosim datele furnizate de dvs. pentru a vă procesa solicitările. Baza legală pentru prelucrarea datelor este art. 6 (1) (b) RGPD, în măsura în care mesajul dvs. are legătură cu un contract existent sau viitor cu dumneavoastră. În caz contrar, temeiul legal este art. 6 (1) (f) RGPD, deoarece prelucrarea este necesară pentru a ne îndeplini interesul legitim în ceea ce privește procesarea corectă a solicitărilor de contact. Pentru a putea aloca în mod corespunzător solicitările, este necesară furnizarea de date cu caracter personal.

Am angajat furnizorii de servicii pentru procesarea tehnică a comunicării dvs. cu noi în numele nostru. Acești furnizori de servicii se află în SUA. Vă rugăm să consultați informațiile din secțiunea Transfer către țări terțe cu privire la riscurile asociate.

După procesarea completă a comunicărilor, datele dvs. vor fi restricționate pentru procesarea ulterioară și șterse după expirarea termenelor de păstrare aplicabile conform legislației fiscale și comerciale, cu excepția cazului în care v-ați exprimat consimțământul explicit pentru utilizarea ulterioară a datelor dvs. sau în cazul în care ne-am rezervat dreptul de a face acest lucru, dacă acest lucru este permis de lege, caz în care vă vom informa în acest sens în cadrul prezentei politici de confidențialitate.

 

Microsoft Booking

Vă oferim posibilitatea de a vă rezerva o întâlnire cu noi prin intermediul site-ului nostru web sau printr-un link pe care vi-l vom trimite cu instrumentul Microsoft Booking.

În momentul rezervării unei programări, sunt colectate mai multe informații. Domeniul de aplicare al datelor obligatorii este indicat în instrumentul de rezervare. Numele și adresa dumneavoastră de e-mail sunt întotdeauna obligatorii. De asemenea, puteți folosi un pseudonim în locul numelui dumneavoastră. Dacă doriți să vă contactăm telefonic, trebuie să ne furnizați și numărul dumneavoastră de telefon, în caz contrar programarea va avea loc prin Microsoft Teams. Informații suplimentare pot fi solicitate pentru anumite numiri sau pot fi furnizate pe bază de voluntariat. În plus, sunt colectate date tehnice, cum ar fi adresa IP și informațiile despre browser.

Utilizăm datele pe care le furnizați pentru a confirma programarea, pentru a procesa cererile dumneavoastră de informații și pentru a face programarea. Scopul prelucrării este de a planifica și de a menține programările. Temeiul juridic este art. 6 alin. 1 pct. 1 lit. b din GDPR, în măsura în care cererea dvs. de contact este legată de un contract existent sau viitor cu dvs. În caz contrar, temeiul juridic este art. 6 alin. 1 pct. 1 lit. f GDPR. Prelucrarea este necesară pentru a satisface interesul nostru legitim în ceea ce privește prelucrarea corectă a cererilor de contact, alocarea de întâlniri și rezervarea de întâlniri.

Utilizăm furnizori de servicii pentru a procesa cererile dumneavoastră de informații în cadrul prelucrării comandate a datelor cu caracter personal. Acești furnizori de servicii au sediul în SUA. Vă rugăm să țineți cont de informațiile din secțiunea Transfer către țări terțe cu privire la riscurile asociate.

După procesarea numirii, datele dvs. vor fi restricționate în vederea prelucrării ulterioare și, dacă este cazul, vor fi șterse după expirarea perioadelor de păstrare prevăzute de legislația fiscală și comercială, cu excepția cazului în care v-ați dat consimțământul expres pentru utilizarea ulterioară a datelor dvs. sau ne rezervăm dreptul de a utiliza datele dincolo de ceea ce este permis de lege și despre care vă informăm în această declarație.

 

Microsoft Teams

Utilizăm Microsoft Teams pentru a organiza întâlniri online (telefonie/video conferințe). De asemenea, ne puteți contacta și prin telefon. Dacă doriți să folosiți opțiunea unei întâlniri online cu noi prin intermediul Microsoft Teams, puteți decide dacă doriți să folosiți aplicația Microsoft Teams pentru a face acest lucru. Dacă nu este cazul, puteți deschide Microsoft Teams și prin intermediul browserului, fără a instala o aplicație. Dacă decideți să participați prin intermediul soluției de navigare sau să descărcați aplicația prin intermediul site-ului Microsoft, vă rugăm să rețineți că Microsoft este responsabilă pentru colectarea datelor prin intermediul acestor pagini.

Atunci când utilizați Microsoft Teams, sunt procesate diverse date. Cantitatea de date prelucrate depinde de informațiile pe care le furnizați înainte și în timpul participării la o reuniune online, precum și de modul în care participați la reuniune.

Următoarele date sunt utilizate atunci când participați la o întâlnire online: numele de utilizator specificat, adresa dvs. de e-mail, dacă ați stabilit-o, imaginea dvs. de profil, selecția limbii. În plus, sunt înregistrate așa-numitele metadate, cum ar fi data, ora, ID-ul reuniunii și locația. În plus, puteți participa la ședință cu sau fără video și cu sau fără sunet, puteți utiliza funcția de chat și puteți trimite texte sau fișiere prin intermediul acesteia. Dacă utilizați aceste funcții, vor fi procesate fișiere de imagine și de sunet, precum și datele trimise prin intermediul funcției de chat. În principiu, reuniunile nu sunt înregistrate. Cu toate acestea, în acest caz, veți fi informat în prealabil și vi se va cere consimțământul.

Scopul prelucrării datelor este de a organiza întâlniri online și, dacă este necesar, de a face schimb de date prin intermediul funcției de chat.

Temeiul juridic este art. 6 alin. 1 p. 1 lit. b GDPR, în măsura în care cererea dumneavoastră de contact este legată de un contract existent sau viitor. În caz contrar, temeiul juridic este art. 6 alin. 1 pct. 1 lit. f GDPR. Prelucrarea este necesară pentru a îndeplini interesul nostru legitim de a avea un contact bun cu noi, precum și un schimb simplu și personal cu dumneavoastră.

Datele cu caracter personal prelucrate în legătură cu participarea la o reuniune online nu vor fi dezvăluite unor terțe părți, cu excepția cazului în care au fost transmise în scopul dezvăluirii. Utilizăm furnizori de servicii pentru a desfășura întâlniri online în contextul prelucrării datelor cu caracter personal în numele nostru. Acești furnizori de servicii au sediul în Statele Unite. Vă rugăm să țineți cont de informațiile din secțiunea Transfer către țări terțe cu privire la riscurile asociate.

Înapoi la începutul paginii

2. Date de acces și găzduire

Puteți accesa platforma de feedback Trusted Shops și ofertele online de la Trusted Shops fără a oferi informații despre dvs. De fiecare dată când este accesat un site web, serverul web salvează automat doar un așa-numit jurnal al serverului, care conține, de ex. numele fișierului solicitat, adresa dvs. IP, data și ora accesării, cantitatea de datele transferate și furnizorul solicitant (date de acces), și care documentează accesarea. Pentru un timp de încărcare mai scurt, folosim, de asemenea, un furnizor de servicii de tip rețea de distribuție a conținutului („CDN") ca procesator de date, furnizând activele noastre web prin intermediul serverelor web ale respectivului furnizor CDN. Datele de acces sunt, de asemenea, colectate corespunzător pe serverele web ale furnizorului. Utilizăm un furnizor CDN aflat în SUA, dar procesarea are loc de obicei într-o regiune care se află în apropierea locației de acces. Prin urmare, atunci când accesați din Europa, procesarea datelor are loc de obicei tot în Europa.

Toate datele de acces sunt evaluate exclusiv în scopul asigurării funcționării fără probleme a platformei de feedback Trusted Shops, analizei erorilor și îmbunătățirii ofertei Trusted Shops. Acest lucru servește la protejarea intereselor legitime ale Trusted Shops în conformitate cu art. 6 alin. 1 paragr. 1 lit. f din GDPR, într-o prezentare corectă a ofertei noastre. Toate datele de acces vor fi șterse în cel mult 7 zile de la încheierea vizitei dvs. pe site.

Acest site este găzduit în numele nostru de către procesatorul nostru HubSpot, Inc., 25 First Street, etaj 2, Cambridge, MA 02141, SUA. Pentru a oferi garanții adecvate, am convenit împreună cu Hubspot asupra unor clauze standard de protecție a datelor emise de Comisia UE în conformitate cu art. 46 alineatul (2) litera (c) din RGPD. Vă rugăm să consultați și secțiunea privind transferul către țări terțe.

Toate datele colectate prin utilizarea acestor site-uri web sau prin formularele furnizate în scopurile descrise mai jos sunt prelucrate pe serverele furnizorului de servicii respectiv. Procesarea pe alte servere are loc doar conform descrierii din prezenta politică de confidențialitate.

Înapoi la începutul paginii

3. Colectarea și utilizarea datelor în contextul apartenenței la Trusted Shops pentru magazinele de încredere

Doar persoanele care acționează în calitate de comerciant sau de liber profesionist pot solicita o afiliere la Trusted Shops pentru magazinele online. Datele cu caracter personal pe care ni le împărtășiți voluntar atunci când ne contactați sau când vă înregistrați pentru serviciile noastre sunt colectate în scopul îndeplinirii contractului, în conformitate cu art. 6 (1) (b) RGPD. Datele cu caracter personal ale persoanelor care nu sunt ele însele parteneri contractuali sau care nu sunt destinate să devină astfel de parteneri contractuali (de exemplu, angajați sau persoane de contact) sunt prelucrate în temeiul art. 6 alineatul (1) litera (f) din RGPD. Interesul nostru legitim în acest context este de a asigura o procesare adecvată, eficientă și personală a solicitării și a relației de afaceri

Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm în contextul unei afilieri includ, în special:

  • Nume de familie, prenume
  • Firma
  • (E-mail) adresă, număr de telefon
  • Ocupația persoanei de contact
  • Calificări profesionale, dacă este cazul
  • Alte informații comerciale
  • Date de comunicare (de exemplu, comunicarea prin e-mail sau note privind conversațiile telefonice).

Scopul prelucrării derivă din Condițiile generale de aderare, precum și din orice acorduri suplimentare potențiale sau alte contracte aplicabile între Trusted Shops și magazinul membru. Comunicarea comercială, răspunsul la întrebări sau transmiterea reclamațiilor din partea clienților magazinului, de exemplu în cadrul garanției Trusted Shops, fac necesară în special prelucrarea datelor cu caracter personal.

În plus, calculul taxelor contractuale individuale în conformitate cu lista de prețuri necesită specificarea cifrei de afaceri a magazinului online. În acest caz, temeiul legal pentru prelucrarea datelor este art. 6 (1) (b) RGPD.

După ce contractul a fost procesat și realizat în întregime, datele dvs. vor fi restricționate pentru procesarea ulterioară și șterse după expirarea perioadelor de păstrare aplicabile conform legislației fiscale și comerciale, cu excepția cazului în care v-ați exprimat consimțământul explicit pentru utilizarea ulterioară a datelor dvs. sau în cazul în care ne-am rezervat dreptul de a face acest lucru, dacă acest lucru este permis de lege, caz în care vă vom informa în acest sens prin prezenta politică de confidențialitate.

 

Utilizarea Salesforce

Pentru a vă ajuta să integrați elementele Trusted Shops în site-ul dvs. web și pentru a optimiza oferta noastră de produse pentru dvs., precum și pentru a gestiona clienții și contractele, folosim Service Cloud, precum și Marketing Cloud de la Salesforce.com Germany GmbH, Erika-Mann-Str. 31, 80636 München, Germania, o filială a Salesforce.com Inc, The Landmark @ One Marketing, Suite 300, San Francisco, CA 94105, SUA. Salesforce Marketing Cloud este un serviciu de gestionare a bazei de date a utilizatorilor. Datele sunt prelucrate în Irlanda și în Statele Unite. Salesforce.com a obținut certificarea pentru acest serviciu în cadrul sistemului EU-US Privacy Shield. Pentru mai multe informații despre Salesforce Marketing Cloud și despre serviciul și datele prelucrate, vă rugăm să vizitați Salesforce. Clauzele standard de protecție a datelor publicate de Comisia Europeană sunt utilizate pentru a asigura un nivel adecvat de protecție a datelor.

Salesforce utilizează metode pentru a analiza utilizarea de către dvs. a produselor, platformelor și materialelor publicitare Trusted Shops, cum ar fi urmărirea cookie-urilor, profiluri de utilizator pseudonimizate în scopuri publicitare și de analiză.

Colectăm și prelucrăm date personale și comportamentale (de exemplu, date privind utilizarea produselor). În general, Salesforce ne oferă acces la date personale specifice pentru măsuri de marketing numai dacă sunteți conectat la noi. În general, colectăm datele dumneavoastră în mod direct. De regulă, ne furnizați aceste date odată cu comanda dvs. și în contextul relației de afaceri. În acest sens, colectăm în mod obligatoriu doar acele date care sunt necesare pentru scopul respectiv al contractului. Aceste date sunt îmbogățite prospectiv cu date colectate prin intermediul Salesforce, Inc.

Scopul acestei prelucrări de date este, pe de o parte, executarea contractului în sensul art. 6 alineatul (1) litera (b) din GDPR și, pe de altă parte, protejarea interesului nostru legitim în prezentarea optimizată a ofertelor noastre și în publicitatea directă, care este prioritara în procesul de echilibrare a intereselor în conformitate cu art. 6 (1) (f) GDPR.

Înapoi la începutul paginii

4. Destinatarii datelor cu caracter personal

Livrare prin poștă/curier

În cazul în care ați comandat bunuri care trebuie să vă fie trimise sau urmează să primiți o scrisoare de la noi prin poștă, vom transfera datele necesare pentru îndeplinirea contractului către compania de transport însărcinată cu livrarea, în conformitate cu art. 6 (1) (b) RGPD, dacă acest lucru este necesar pentru livrare. În funcție de furnizorul de servicii de plată pe care îl selectați în procesul de comandă, putem transfera datele referitoare la plată care au fost colectate în scopul procesării plății către instituția de credit însărcinată cu plata și, dacă este cazul, către furnizorii de servicii de plată însărcinați de noi sau către serviciul de plată selectat. Unii dintre furnizorii de servicii de plată colectează, de asemenea, aceste date pe cont propriu, de exemplu, dacă vă creați un cont acolo. În acest caz, trebuie să vă conectați la platforma furnizorului de servicii respectiv cu datele dvs. de acces în timpul procesului de comandă. În acest context, se aplică politica de confidențialitate a respectivului furnizor.

Utilizăm un furnizor de servicii de plată cu sediul într-o țară din afara Uniunii Europene. Transmiterea datelor cu caracter personal către această companie are loc numai atât cât este necesar pentru îndeplinirea contractului.

Utilizarea prestatorilor de servicii de plată

Pentru procesarea plăților, folosim următorii furnizori de servicii, care acționează ca părți responsabile:

- Plata prin debitare directă: Plata prin debitare directă este procesată prin GoCardless Ltd, Sutton Yard, 65 Goswell Road, Londra, EC1V 7EN, Regatul Unit, procesarea în acest sens având loc exclusiv prin GoCardless SAS, 23-25 Avenue Mac-Mahon, Paris, 75017, Franța. Puteți găsi informații despre protecția datelor la GoCardless aici.

- Plata cu cardul de credit: Plata cu cardul de credit se efectuează prin Stripe Payments Europe, Ltd, One Building, 1 Grand Canal Street Lower, Dublin 2, Irlanda. Acest lucru poate implica, de asemenea, transferul de date cu caracter personal către Statele Unite. Pentru a asigura un nivel adecvat de protecție a datelor, Stripe utilizează clauze de protecție a datelor. Puteți găsi mai multe informații despre protecția datelor la Stripe aici.

- Plata prin PayPal: Dacă sunteți înregistrat la PayPal, puteți efectua plata și prin PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., 22-24 Boulevard Royal L-2449 Luxembourg. Se aplică acordurile dintre dvs. și PayPal. Informații suplimentare privind protecția datelor pot fi găsite aici.

Utilizarea furnizorilor de servicii

Pentru prezentarea paginilor noastre web, precum și pentru furnizarea serviciilor noastre, folosim diverși furnizori de servicii în domeniul procesării comenzilor. Aceștia prelucrează datele cu caracter personal în numele nostru și la instrucțiunile noastre. Am încheiat un contract cu toți furnizorii de servicii în conformitate cu articolul 28 din GDPR. Utilizăm procesatori de date în special în domeniul găzduirii, al trimiterii de e-mailuri și buletine informative, precum și în gestionarea noilor clienți, a relațiilor cu clienții, a abonamentelor și a plăților clienților.

Verificarea solvabilității financiare la înregistrarea ca membru Trusted Shops pentru comercianții online

Numai în cazul în care acționați în cadrul activității dvs. comerciale sau profesionale independente vom transmite datele dvs. de adresă către birourile de credit în scopul evaluării riscului de răspundere și, dacă este cazul, al verificării solvabilității în cadrul încheierii unui contract de membru pentru comercianții online. Acest lucru servește prelucrării relației contractuale în conformitate cu § 6 alin. 1 lit. b GDPR și, în plus, în conformitate cu § 6 alin. 1 lit. f GDPR, interesul nostru legitim de a reduce riscul de neplată. Verificarea solvabilității include, de asemenea, crearea de profiluri în sensul articolului 4 nr. 4 din RGPD, în măsura în care verificarea solvabilității se referă la o persoană fizică. Nu este implicat un proces decizional automatizat.

Transmitem datele cu caracter personal necesare pentru verificarea solvabilității uneia dintre următoarele companii, în funcție de țara în care se află sediul companiei dumneavoastră:

Verband der Vereine Creditreform e.V.

Hellersbergstr. 12

D-41460 Neuss

Germania

 

Compagnie Française d'Assurance pour le Commerce Extérieur SA

1, place Costes et Bellonte

CS 20003

92276 Bois-Colombes (Paris)

Franța

 

Ellisphere, S.A.S.

Immeuble via Verde,

55 loc Nelson Mandela,

92000 Nanterre

Franța

 

GraydonGo

Hullenbergweg 2

1101AA, Amsterdam Zuid-Oost

Ţările de Jos

 

Iberinform internacional, SAU

Calle Raimundo Fernández Villaverde, 57 Bis

Madrid 28003 (Madrid)

Spania.

 

Se vor lua măsuri adecvate pentru a vă proteja drepturile, libertățile și interesele legitime. Aveți posibilitatea de a vă exprima punctul de vedere și de a contesta decizia, contactându-ne la adresa de mai jos.

Utilizarea furnizorilor de servicii juridice

În cazul în care nu vă îndepliniți obligațiile de plată în cadrul unei relații contractuale sau dacă un alt litigiu este iminent, avem dreptul de a însărcina furnizori de servicii juridice (avocați, furnizori de servicii de colectare a creanțelor etc.). În acest caz, transmiterea datelor cu caracter personal este necesară pentru executarea contractului și se bazează, de asemenea, pe interesul nostru legitim de a ne exercita pretențiile în temeiul dreptului civil, în conformitate cu art. 6 alin. lit. f din RGPD. În măsura în care acest lucru constituie o schimbare a scopului, aceasta este reglementată de articolul 24 alineatul (1) nr. 2 din Legea federală germană privind protecția datelor (BDSG).Vor fi respectate măsurile adecvate pentru a vă proteja drepturile, libertățile și interesele legitime. Aveți libertatea de a vă partaja opinia și de a ne contesta deciziile contactându-ne în orice moment, așa cum este descris mai jos.

Înapoi la începutul paginii

5. Buletin informativ prin e-mail și publicitate poștală

Abonare prin e-mail și înregistrare la buletinul informativ

Dacă vă înregistrați pentru unul dintre buletinele noastre informative sau furnizați datele dvs. pentru a descărca un document de pe site-ul nostru web gratuit sau de pe paginile noastre de Facebook sau LinkedIn, utilizăm aceste date sau date furnizate separat de dvs., pentru a vă trimite în mod regulat buletinul nostru informativ prin e-mail, cu consimțământul dvs. în conformitate cu Art. 6 (1) (a) RGPD.

Buletinul informativ este trimis în numele nostru de către furnizorii de servicii către care transferăm adresa dvs. de e-mail în acest scop.

Vă puteți dezabona în orice moment de la buletinul informativ, fie trimițând un mesaj la persoana de contact descrisă mai jos, fie prin linkul respectiv furnizat în fiecare buletin informativ din e-mail. După ce v-ați dezabonat, vom șterge adresa dvs. de e-mail, cu excepția cazului în care v-ați exprimat consimțământul explicit pentru utilizarea ulterioară a datelor dvs. sau ne-am rezervat dreptul de a face acest lucru, dacă acest lucru este permis de lege, caz în care vă vom informa cu privire la aceasta în prezenta politică de confidențialitate.

Publicitate prin e-mail și înscrierea la buletinul informativ personalizat

Dacă vă înregistrați pentru unul dintre buletinele noastre informative personalizate, folosim datele dvs. sau datele furnizate separat de dvs. pentru a vă trimite periodic buletinul nostru informativ personalizat prin e-mail, cu acordul dvs. în conformitate cu art. 6 (1) (a) din RGPD. Buletinul informativ cu sfaturi și trucuri din lumea comerțului electronic, a evenimentelor, a concursurilor și a produselor, a membrilor și a partenerilor noștri vizează interesele dvs. specifice și vă oferă informații relevante despre subiectele respective.

Înregistrându-vă pentru a primi buletinul informativ personalizat, sunteți de acord, de asemenea, cu faptul că putem urmări și evalua comportamentul dvs. de clic (pe ce linkuri faceți clic și le deschideți) în cadrul buletinului informativ. Acest lucru se realizează prin corelarea informațiilor despre comportamentul dvs. de clic cu profilul dvs. de utilizator personal din sistemul nostru intern de administrare a clienților. Acest link face posibilă evaluarea informațiilor menționate mai sus în mod precis în raport cu persoana dvs. și cu interesele dvs. presupuse pentru a îmbunătăți personalizarea buletinului informativ. Evaluăm aceste informații în baza consimțământului dvs. în conformitate cu art. 6 (1) (a) RGPD.

Vă puteți dezabona în orice moment de la buletinul informativ, fie trimițând un mesaj la persoana de contact descrisă mai jos, fie prin linkul respectiv furnizat în fiecare buletin informativ din e-mail. După ce v-ați dezabonat, vom șterge adresa dvs. de e-mail, cu excepția cazului în care v-ați exprimat consimțământul explicit pentru utilizarea ulterioară a datelor dvs. sau ne-am rezervat dreptul de a face acest lucru, dacă acest lucru este permis de lege, caz în care vă vom informa cu privire la aceasta în prezenta politică de confidențialitate.

Înapoi la începutul paginii

Publicitate prin e-mail fără a fi necesară înregistrarea la buletinul informativ și dreptul dvs. de a vă opune

Dacă primim adresa dvs. de e-mail în legătură cu vânzarea unui produs sau serviciu și nu v-ați opus în acest sens, ne rezervăm dreptul de a vă trimite periodic oferte pentru alte produse din gama noastră, similare cu cele pe care le-ați cumpărat deja prin e-mail, în conformitate cu Secțiunea 7 (3) din Legea germană privind concurența corectă (UWG). Acest lucru servește la protejarea intereselor noastre legitime în comunicarea promoțională cu clienții noștri, care sunt prioritare în procesul de echilibrare a intereselor în conformitate cu art. 6 (1) (f) RGPD.

Buletinul informativ este trimis în numele nostru de către furnizorii de servicii către care transferăm adresa dvs. de e-mail în acest scop.

Puteți să vă opuneți în orice moment acestei utilizări a adresei dvs. de e-mail prin trimiterea unui mesaj la persoana de contact descrisă mai jos sau prin intermediul linkului respectiv furnizat în fiecare mail de buletin informativ.

Publicitatea prin poștă și dreptul dvs. de a vă opune

În plus, ne rezervăm dreptul de a vă folosi numele de familie și prenumele, precum și adresa poștală în scopurile noastre publicitare, de exemplu, pentru a trimite oferte interesante și informații despre produsele noastre prin poștă. Acest lucru servește la protecția interesului nostru legitim în comunicarea promoțională cu clienții noștri, care se suprascriu în procesul de echilibrare a intereselor, în conformitate cu art. 6 (1) (f) RGPD.

Aceste e-mailuri promoționale sunt prelucrate în numele nostru de către un furnizor de servicii către care transferăm datele dumneavoastră.

Vă puteți opune în orice moment stocării și utilizării datelor dvs. în acest scop, trimițând un mesaj la persoana de contact descrisă mai jos sau prin intermediul linkului respectiv furnizat în fiecare mail de buletin informativ.

Înapoi la începutul paginii

6. Integrarea legitimației de încredere Trusted Shops

Pentru a afișa evaluările pe care le-am colectat prin intermediul sistemului nostru de evaluare, Trusted Shops Trustbadge este integrat pe unele dintre site-urile noastre.

Conform art. 6 (1) (f) din RGPD, aceasta servește la protecția interesului nostru legitim pentru promovarea optimizată a ofertelor noastre, acest interes legitim fiind suprascris în procesul de echilibrare a intereselor. Serviciul Trustbadge și serviciile anunțate prin acesta sunt oferite de Trusted Shops AG, Subbelrather Str. 15C, 50823 Cologne, Germania.

Atunci când este afișat Trustbadge, serverul web salvează automat un fișier jurnal al serverului, care înregistrează preluarea și, prin urmare, conține, de exemplu, adresa dvs. IP, data și ora preluării, volumul de date transferat și furnizorul de acces (date de acces). Unele date de acces sunt stocate într-o bază de date de securitate pentru analiza anomaliilor de securitate. Fișierele jurnal sunt șterse automat la cel mult 90 de zile de la creare.

Înapoi la începutul paginii

7. Transferul în țări terțe

Aici vă informăm cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care vă privesc în țări terțe fără o decizie de adecvare. Trusted Shops utilizează diverși furnizori de servicii. Multe dintre acestea utilizează servere în țări terțe, adică în afara Uniunii Europene (UE) sau a Spațiului Economic European (SEE). Aceasta include, de asemenea, Statele Unite (SUA). Transferul datelor cu caracter personal aferente trebuie să se efectueze în conformitate cu articolele 44 și următoarele din RGPD. În iulie 2020, CEJ a decis că Scutul de confidențialitate UE-SUA nu mai poate fi utilizat pentru a transfera date cu caracter personal către Statele Unite.

Cu toate acestea, Scutul de confidențialitate ca atare și autocertificarea asociată rămân în vigoare. Acest lucru înseamnă că societățile americane care s-au autocertificat și s-au înregistrat la Administrația pentru Comerț Internațional a Departamentului de Comerț al SUA (a se vedea prezentarea generală la: https://www.privacyshield.gov/list) se angajează în continuare să respecte normele privind Scutul de confidențialitate, ceea ce înseamnă că se poate garanta, în măsura posibilităților, un nivel bun de protecție a datelor.

Trusted Shops este de acord cu furnizorii de servicii care prelucrează date cu caracter personal într-o țară terță, cu privire la valabilitatea clauzelor standard de protecție a datelor emise de Comisia Europeană. Unii furnizori de servicii au, de asemenea, așa-numitele reguli de conduită aprobate (Binding Model Clauses), care asigură respectarea standardelor europene de protecție a datelor în cadrul companiei.

Pentru unii furnizori de servicii există, de asemenea, așa-numitele reguli de conduită aprobate (Binding Corporate Rules), care asigură respectarea standardelor europene de protecție a datelor în cadrul companiei. Acest lucru este valabil în special pentru instrumentul nostru de ticketing Zendesk, care procesează e-mailurile primite. Normele corporative obligatorii sunt disponibile aici.

Cu toate acestea, este posibil ca, în ciuda tuturor măsurilor contractuale și tehnice, nivelul de protecție a datelor în țara terță să nu corespundă celui din UE. În astfel de cazuri, dacă este necesar, vă vom solicita consimțământul dumneavoastră în conformitate cu art. 49 alin. 1 lit. a din GDPR pentru a transfera datele dumneavoastră cu caracter personal către o țară terță ca parte a consimțământului prin intermediul cookie-urilor, în formularele (de contact) sau în cazul altor înregistrări și notificări. Acest lucru este valabil în special pentru transferul de date către Statele Unite. În Statele Unite, autoritățile și serviciile de informații din SUA pot avea drepturi și/sau acces la datele cu caracter personal fără ca noi, în calitate de exportatori de date, sau dumneavoastră, în calitate de persoană vizată, să fim conștienți de acest lucru și fără ca dumneavoastră să dispuneți de mijloace legale suficiente pentru a împiedica sau a lua măsuri împotriva unui astfel de acces.

În Managerul de consimțământ veți găsi, de asemenea, informații detaliate despre toți furnizorii de servicii din țări terțe pe care îi folosim, cum ar fi țara exactă de reședință a fiecărui furnizor de servicii, temeiul juridic specific și scopul transferului de date, durata de stocare a datelor, printre altele.

Înapoi la începutul paginii

8. Cookies and Web Analytics

Pentru a face atractivă vizita pe site-ul nostru web și pentru a permite utilizarea anumitor funcții, pentru a afișa produse adecvate sau pentru studii de piață, folosim fișiere cookie și alte tehnologii pe diverse pagini unde informațiile sunt stocate pe dispozitivul dvs. sau preluate de pe dispozitivul dvs. (în cele ce urmează, denumite în mod colectiv „cookie-uri”).

Module cookie:

Modulele cookie sunt fișiere text de mici dimensiuni care sunt stocate pe dispozitivul dvs. terminal. Utilizăm întotdeauna anumite module cookie pentru a garanta funcționalitatea de bază a paginilor noastre și prezentarea optimă a ofertelor noastre (module cookie esențiale/necesare). Unele dintre modulele cookie pe care le utilizăm sunt șterse la finalul sesiunii navigatorului, adică după ce închideți navigatorul (așa-numitele module cookie de sesiune). Alte module cookie rămân pe dispozitivul dvs. și ne permit să recunoaștem navigatorul dvs. la următoarea dvs. vizită pe site-ului nostru (module cookie persistente). Folosim module cookie atât proprii, cât și unele ale furnizorilor terți (așa-numitele module cookie terțe).

Manager de consimțământ:

În Managerul nostru de consimțământ veți găsi o prezentare detaliată a modulelor cookie și a altor tehnologii și furnizori de servicii pe care le folosim, a scopurilor și a perioadelor de stocare a acestora, a temeiului juridic pentru utilizarea modulelor cookie și puteți găsi informații suplimentare în Managerul de consimțământ.

Prin intermediul Managerului de consimțământ, puteți accepta sau respinge cookie-uri individuale sau toate cookie-urile separat atunci când vizitați site-ul nostru web pentru prima dată și în orice moment ulterior, punând o bifă verde lângă cookie-ul respectiv sau ștergându-l și salvând setările. Aceste setări sunt salvate pe computerul sau pe dispozitivul dvs. mobil în memoria locală. Prin urmare, acestea trebuie realizate și salvate din nou dacă ștergeți memoria locală de pe dispozitivul dvs. sau dacă utilizați un alt dispozitiv sau browser. Vă rugăm să rețineți că, dacă vă retrageți consimțământul, este posibil să trebuiască să ștergeți manual modulele cookie deja setate. Dacă nu acceptați modulele cookie, este posibil ca funcționalitatea site-ului nostru să fie limitată.

Mai multe opțiuni de setare a modulelor cookie:

Alternativ, vă puteți seta browserul astfel încât să fiți informat cu privire la instalarea cookie-urilor și să decideți în mod individual cu privire la acceptarea acestora sau să excludeți acceptarea cookie-urilor pentru anumite cazuri sau în general. Fiecare browser diferă în ceea ce privește modul în care gestionează setările cookie-urilor. Acest lucru este descris în meniul de ajutor al fiecărui browser, care explică modul în care puteți modifica setările cookie-urilor. Le puteți găsi pentru browserele respective la următoarele link-uri:

În măsura în care v-ați dat consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. a din GDPR, vă puteți revoca consimțământul în orice moment prin trimiterea unui mesaj la opțiunea de contact descrisă în informațiile privind protecția datelor, precum și prin dezabonarea din Cookie Manager.

Dacă nu acceptați modulele cookie, este posibil ca funcționalitatea site-urilor noastre web să fie limitată.

Înapoi la începutul paginii

9. Module de conectare la rețelele de socializare

Utilizarea modulelor de conectare sociale de pe Facebook, Google, Twitter, Instagram, Pinterest utilizând soluția Shariff

Site-urile noastre utilizează butoane sociale furnizate de diferite platforme de social media.

Pentru a vă proteja mai bine datele atunci când vizitați site-ul nostru, aceste butoane nu sunt complet integrate pe pagină ca module de conectare, ci mai curând ca link-uri HTML simple. Astfel, paginile de internet care conțin butoane sociale nu se conectează la serverele furnizorilor respectivi de social media atunci când sunt deschise.

Dacă faceți clic pe unul dintre butoane, pagina furnizorului de servicii respectiv va fi deschisă într-o nouă fereastră a navigatorului. Acolo puteți apăsa, de exemplu, pe butonul Like (Apreciere) sau Share (Partajare). Acest lucru vă poate solicita să vă conectați mai întâi la platforma respectivă. Puteți găsi mai multe informații despre modul în care furnizorii de rețele sociale prelucrează datele cu caracter personal pe paginile lor, de exemplu, scopul și amploarea colectării datelor, prelucrarea și utilizarea ulterioară a datelor cu caracter personal, precum și opțiunile de contact, drepturile dvs. în calitate de persoană vizată și setările sau opțiunile de confidențialitate, în politicile de confidențialitate respective ale acestor furnizori:

Facebook 
Twitter 
Google
Instagram 
Pinterest

Module de conectare video YouTube

Acest site integrează conținut prin intermediul serviciului de platformă video YouTube. În conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. f din GDPR, acest lucru servește la protejarea intereselor noastre legitime într-o prezentare optimă a ofertei noastre, care sunt primordiale în procesul de echilibrare a intereselor.

Youtube este operat de Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, SUA ("Google").

Pentru videoclipurile Youtube, care sunt încorporate pe site-ul nostru, sunt activate setările extinse de protecție a datelor. Acest lucru înseamnă că nu se colectează și nu se stochează nicio informație de la vizitatorii site-ului web pe YouTube, decât dacă aceștia redau videoclipul. Scopul și domeniul de aplicare al colectării datelor, precum și prelucrarea și utilizarea ulterioară a datelor de către furnizori, precum și drepturile dvs. relevante și opțiunile de configurare pentru protejarea confidențialității dvs. pot fi găsite în informațiile privind protecția datelor de la Google.

Module de conectare video Vimeo

Acest site integrează conținut prin intermediul serviciului de platformă video Vimeo.

Vimeo este operat de Vimeo LLC, 555 West 18th Street, New York 10011, SUA ("Vimeo"). În conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. f din GDPR, acest lucru servește la protejarea intereselor noastre legitime într-o prezentare optimă a ofertei noastre, care sunt primordiale în procesul de echilibrare a intereselor.

Instrumentul de urmărire Google Analytics este integrat automat în videoclipurile Vimeo care sunt încorporate pe site-ul nostru. Nu avem nicio influență asupra setărilor de urmărire și a rezultatelor analizelor colectate în acest mod și nu le putem vedea. În plus, sunt instalate balize web pentru vizitatorii site-ului web prin încorporarea videoclipurilor Vimeo.

Pentru a împiedica utilizarea modulelor cookie de urmărire Google Analytics, puteți refuza utilizarea modulelor cookie prin selectarea setărilor corespunzătoare în browserul dvs.; cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că, dacă faceți acest lucru, este posibil să nu puteți utiliza întreaga funcționalitate a acestui site web. De asemenea, puteți împiedica Google să colecteze datele generate de cookie și legate de utilizarea site-ului web de către dvs. (inclusiv adresa dvs. IP) și să prelucreze aceste date de către Google prin descărcarea și instalarea add-on-ului pentru browser disponibil la următorul link: Google Tools

Ca o alternativă la add-on-ul pentru browser, puteți face clic pe acest link pentru a împiedica Google Analytics să colecteze date pe acest site web în viitor. Un modul cookie de excludere este stocat pe dispozitivul dumneavoastră mobil. Dacă vă ștergeți cookie-urile, trebuie să faceți din nou clic pe link. Scopul și domeniul de aplicare al colectării de date și prelucrarea și utilizarea ulterioară a datelor de către furnizori, precum și drepturile dumneavoastră relevante și opțiunile de configurare pentru protejarea confidențialității dumneavoastră pot fi găsite în informațiile privind protecția datelor de la Vimeo la Vimeo Privacy.

Înapoi la începutul paginii

10. Prezența noastră pe platformele de social media

Prezența noastră pe rețelele și platformele de socializare servește la o comunicare mai bună și mai activă cu clienții noștri și cu părțile interesate. Acolo vă informăm despre produsele noastre și despre ofertele speciale curente. Atunci când vizitați site-urile noastre pe rețelele sociale, datele dumneavoastră pot fi colectate și stocate automat în scopuri de cercetare de piață și publicitate. Pe baza acestor date, se creează așa-numitele profiluri de utilizare folosind pseudonime. Acestea pot fi utilizate, de exemplu, pentru a plasa reclame pe platforme și în afara acestora care se presupune că corespund intereselor dumneavoastră. În acest scop, pe terminalul dvs. sunt utilizate adesea module cookie. Comportamentul vizitatorilor și interesele utilizatorilor sunt stocate în aceste module cookie. Acest lucru servește, în conformitate cu articolul 6 alin. 1 lit. f GDPR, la protejarea intereselor noastre legitime, care prevalează asupra intereselor noastre, într-o prezentare optimizată a ofertei noastre și o comunicare eficientă cu clienții și părțile interesate. În cazul în care operatorii respectivi ai platformei Social-Media vă solicită consimțământul (acordul) pentru prelucrarea datelor, de exemplu, cu ajutorul unei căsuțe de selectare, acesta este temeiul juridic pentru prelucrarea datelor Art. 6 alin. 1 lit. a GDPR.

 

Pentru anumite activități de prelucrare pe profilurile noastre de social media de pe Facebook, suntem responsabili împreună cu operatorul platformei în conformitate cu articolul 26 din GDPR. Informații esențiale privind acordul încheiat între noi și Facebook și drepturile dumneavoastră asociate pot fi găsite aici.

În măsura în care platformele de socializare menționate mai sus au sediul în Statele Unite, acestea utilizează clauzele standard de protecție a datelor emise de Comisia Europeană ca o garanție adecvată pentru a asigura un nivel corespunzător de protecție a datelor.

Pentru informații detaliate privind prelucrarea și utilizarea datelor de către furnizori pe site-urile lor, precum și o opțiune de contact și drepturile și opțiunile de configurare în acest sens pentru a vă proteja confidențialitatea, în special opțiunile de renunțare, vă rugăm să consultați politicile de protecție a datelor ale furnizorilor de mai jos. Dacă mai aveți nevoie de asistență în această privință, ne puteți contacta.

Facebook 
Google/Youtube
Twitter 
Instagram 
Pinterest 
LinkedIn 
Xing 

Setări pentru obiecții (Opțiune de excludere):

Facebook 
Google/Youtube  
Twitter 
Instagram 
Pinterest
LinkedIn 
Xing

Înapoi la începutul paginii

11. Participarea la seminarii web

Oferim webinarii în mod regulat, fie gratuit, fie ca serviciu contractual ca parte a produselor noastre. Acestea se desfășoară prin intermediul instrumentului GoTo Webinar. "GoToWebinar este un serviciu al LogMeIn, Inc. cu sediul în Statele Unite ale Americii. Vă rugăm să consultați informațiile suplimentare referitoare la transferul de date către țări terțe în secțiunea "Transfer către țări terțe" din această declarație de confidențialitate. Utilizăm LogMeIn, Inc. ca procesator.

Dacă accesați site-ul web "GoToWebinar", furnizorul "GoTo-Webinar" este operatorul de date. Cu toate acestea, accesul la site-ul web este necesar doar pentru a descărca software-ul pentru a utiliza "GoToWebinar". Puteți utiliza, de asemenea, "GoToWebinar" introducând ID-ul de întâlnire corespunzător și, dacă este cazul, alte date de acces pentru întâlnire direct în aplicația "GoToWebinar".

În cazul în care nu doriți sau nu puteți utiliza aplicația "GoToWebinar", funcțiile de bază pot fi utilizate și prin intermediul unei versiuni de browser, care poate fi găsită, de asemenea, pe site-ul web "GoToWebinar".

Când se utilizează "GoToWebinar", sunt prelucrate diferite tipuri de date. Domeniul de aplicare al datelor depinde, de asemenea, de datele pe care le furnizați înainte sau în timpul participării la un webinar.

Sunt prelucrate următoarele date cu caracter personal:

Date de utilizator: nume, prenume, nume de familie, număr de telefon (opțional), adresă de e-mail, parolă (în cazul în care nu se utilizează "Single Sign-On"), fotografie de profil (opțional),

Departamentul (opțional)

Metadate ale reuniunii: subiect, descriere (opțional), adrese IP ale participanților, informații despre dispozitive/ hardware.

În cazul în care sunt înregistrate (opțional): fișier MP4 al tuturor înregistrărilor video, audio și al prezentărilor, fișier M4A al tuturor înregistrărilor audio, fișier text al conversației din cadrul reuniunii online.

Pentru apelarea telefonică: informații despre numărul apelului primit și efectuat, numele țării, ora de început și de sfârșit. Alte date de conectare, cum ar fi adresa IP a dispozitivului, pot fi stocate, dacă este necesar.

Date text, audio și video: Este posibil să aveți posibilitatea de a utiliza funcții de chat, întrebări sau sondaje în cadrul unui webinar. În acest sens, intrările de text pe care le faceți vor fi prelucrate pentru afișarea în cadrul webinarului și, dacă este necesar, pentru înregistrare. Pentru a permite afișarea video și redarea audio, datele de la microfonul dispozitivului final și de la orice cameră video de pe dispozitivul final vor fi procesate în mod corespunzător pe durata ședinței. Puteți opri sau dezactiva camera sau microfonul în orice moment prin intermediul aplicațiilor GoToWebinar.

Pentru a participa la un webinar sau pentru a intra în "sala de ședințe", trebuie să furnizați cel puțin informații despre numele dumneavoastră.

Domeniul de aplicare a prelucrării

Utilizăm "GoToWebinar" pentru a desfășura seminarii web. În cazul în care dorim să înregistrăm seminariile web, vă vom informa în mod transparent în prealabil și vă vom cere consimțământul dacă veți fi inclus în înregistrare. Înregistrările vor include înregistrări audio și video. Înregistrarea vă va fi afișată și în "GoToWebinar App".

În cazul în care este necesar să înregistrăm rezultatele unui webinar, vom înregistra conținutul chat-ului. Cu toate acestea, de obicei nu este cazul. Pentru înregistrarea și urmărirea seminariilor web, puteți, de asemenea, să procesați întrebările adresate de participanții la seminarul web.

În cazul în care sunteți înregistrat ca utilizator la "GoToWebinar", rapoartele privind webinariile (metadatele reuniunii, datele de apelare telefonică, întrebările și răspunsurile din cadrul webinariilor, funcția de sondaj din cadrul webinariilor) pot fi stocate de "GoToWebinar" timp de până la o lună.

Temeiul juridic pentru prelucrarea datelor

În legătură cu utilizarea "GoToWebinar", temeiul juridic pentru prelucrarea datelor este art. 6 alin. 1 lit. f din GDPR. Interesul nostru în aceste cazuri este implementarea efectivă a webinarilor.

În caz contrar, temeiul juridic pentru prelucrarea datelor în cadrul implementării webinarilor este art. 6 alin. 1 lit. b GDPR, în măsura în care întâlnirile au loc în cadrul unor relații contractuale.

În cazul în care se realizează o înregistrare a webinarului, temeiul juridic este consimțământul dumneavoastră, art. 6 alin. 1 lit. a din GDPR.

Ștergerea datelor

În principiu, ștergem datele cu caracter personal atunci când nu mai este necesar să le stocăm. O astfel de cerință poate exista, în special, dacă datele sunt încă necesare pentru îndeplinirea serviciilor contractuale, pentru verificarea și acordarea sau respingerea cererilor de garanție și, dacă este cazul, a garanției. În cazul obligațiilor legale de păstrare, ștergerea este luată în considerare numai după expirarea obligației de păstrare respective.

Înapoi la începutul paginii

12. Trimiterea de invitații de evaluare prin e-mail

Utilizăm adresa dvs. de e-mail pentru a vă trimite o invitație de evaluare prin e-mail, dacă v-ați dat acordul explicit pentru aceasta în conformitate cu art. 6 (1) (a) RGPD în timpul sau după plasarea unei comenzi.

Vă puteți retrage consimțământul cu efect pentru viitor în orice moment, trimițând un mesaj la persoana de contact descrisă mai jos.

În alte cazuri, invitațiile de evaluare sunt trimise ca un serviciu în schimbul unui statut de membru gratuit și, prin urmare, ca parte integrantă a contractului de membru. În aceste cazuri, prelucrarea datelor este necesară pentru îndeplinirea contractului și, prin urmare, se bazează pe art. 6 (1) (a) RGPD.

Începutul paginii

13. Date de contact și drepturile dvs.

În calitate de persoană vizată, aveți următoarele drepturi:

în conformitate cu art. 15 din RGPD, aveți dreptul de a solicita informații despre datele dumneavoastră cu caracter personal prelucrate de noi în măsura descrisă în acesta;

în conformitate cu art. 16 GDPR, aveți dreptul de a solicita corectarea imediată a datelor cu caracter personal incorecte sau incomplete stocate de noi;

în conformitate cu art. 17 GDPR, dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. personale stocate la noi, cu excepția cazului în care prelucrarea ulterioară

  • să își exercite libertatea de exprimare și de informare;
  • pentru îndeplinirea unei obligații legale;
  • în interes public; sau
  • pentru a afirma, exercita sau apăra pretenții legale; sau

este necesară;

în conformitate cu art. 18 din RGPD, dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal, în măsura în care

  • exactitatea datelor este negată de dumneavoastră;
  • prelucrarea este ilegală, dar refuzați să o ștergeți;
  • nu mai avem nevoie de datele respective, dar aveți nevoie de ele pentru a afirma, exercita sau apăra pretenții legale; sau
  • ați depus o obiecție la prelucrare în temeiul art. 21 GDPR;

În conformitate cu art. 20 din RGPD, aveți dreptul de a primi datele dumneavoastră cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, actual și ușor de citit automat sau de a solicita transferul acestora către o altă persoană responsabilă;

Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere în conformitate cu art. 77 din RGPD. De asemenea, puteți contacta autoritatea de supraveghere de la locul de reședință sau de la locul de muncă obișnuit sau de la sediul societății noastre.

Dacă aveți întrebări cu privire la colectarea, prelucrarea sau utilizarea datelor dvs. personale, informații, corectarea, restricționarea prelucrării sau ștergerea datelor sau revocarea oricărui consimțământ sau obiecție față de o anumită utilizare a datelor, vă rugăm să contactați responsabilul cu protecția datelor din cadrul companiei noastre.

Trusted Shops AG
Responsabil cu protecția datelor Subbelrather Str. 15c
50823 Köln
privacy@trustedshops.com 

Înapoi la începutul paginii

Dreptul la opoziție

În măsura în care prelucrăm datele cu caracter personal, așa cum este explicat mai sus, pentru a ne proteja interesele legitime, care predomină în contextul unui echilibru de interese, puteți obiecta la această prelucrare cu efect pentru viitor. Dacă prelucrarea este efectuată în scopuri de marketing direct, vă puteți exercita acest drept în orice moment, așa cum este descris mai sus. Dacă prelucrarea are loc în alte scopuri, aveți dreptul de a vă opune numai pentru motive care decurg din situația dvs. particulară.

După exercitarea dreptului dvs. de opoziție, nu vom mai prelucra datele dvs. cu caracter personal în aceste scopuri, cu excepția cazului în care putem dovedi motive legitime și imperioase pentru prelucrare care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dvs. sau dacă prelucrarea servește afirmării, exercitării sau apărării pretențiilor legale.

Acest lucru nu se aplică dacă prelucrarea este efectuată în scopuri de marketing direct. Atunci nu vom mai prelucra datele dvs. cu caracter personal în acest scop.

Înapoi la începutul paginii