Manager al reputației
Centrul de comandă pentru gestionarea recenziilor dvs.
Pentru ca tu să poți avea în continuare 5 stele pe toate platformele, noi avem soluția potrivită pentru tine: noul nostru Manager al reputației. Cu mangerul reputației o să aduni păreri nu doar pentru profilul tău Trusted Shops, dar și pentru alte profile. Acesta te ajută să îți gestionezi reputația din mediul online rapid, într-un mod convenabil și complet.
Obțineți reputația excelentă pe care o meritați - peste tot!
Dacă nu ceri clienților părerea asupra produselor tale, scorul tău de calitate va avea de suferit. De ce? Pentru că de obicei doar clienții care au avut parte de experiențe negative o să-și spună părerea. De aceea este atât de important pentru afaceri să ajungă la cât mai mulți clienți posibil și să îi inspire să îți spună părerea despre produsele lor (pe tot internetul).
Simplu
"Relaxează-te și îmbunătățește-ți reputația din mediul digital pe cele mai importante platforme – configurează-le cu ușurință cu sistemul total automat."
Eficient
"Totul într-un singur loc pentru reputația ta pe internet: mențineți o imagine de ansamblu eliminând costul pe care îl aveți cu alți colaboratori pentru review-uri."
Unic
Obține o imagine pozitivă și consistentă a brand-ului tău pe toate platformele. În acest mod generezi o mai mare capacitate SEO, îți crești traficul online și îți îmbunătățești poziția pe piață față de competitorii tăi.
Este chiar atât de ușor:
1. Adăugați profiluri ale altor furnizori
Ca de obicei, trimiteți o invitație de evaluare cu fiecare comandă. Cu toate acestea, cu ajutorul Managerului nostru de reputație, feedback-ul nu este colectat doar pentru profilul dumneavoastră Trusted Shops, ci și pentru alți furnizori de rating. În prezent, puteți adăuga profilurile dumneavoastră pentru Trustpilot și Google My Business.
2. Configurați distribuția recenziilor
Puteți stabili câte recenzii doriți să colectați pentru fiecare platformă în parte și le puteți ajusta în orice moment. De exemplu, poate fi configurat astfel încât 60% din cererile de recenzii să fie pentru profilul dumneavoastră Trusted Shops, 30% pentru Trustpilot și 10% pentru Google.
3. Trimiteți automat invitații
Ca de obicei, destinatarii dvs. vor primi o invitație de evaluare de la Trusted Shops, dar vor trimite recenzia direct pe platforma celuilalt furnizor (de exemplu, "Evaluați demoshop.com pe Trustpilot.").
În acest fel, puteți colecta feedback de la alți furnizori și vă puteți îmbunătăți ratingul pe internet fără niciun efort suplimentar.